Головна » 2009 » Жовтень » 9 » Всеукраїнський інтерактивний природничий конкурс “КОЛОСОК”
Всеукраїнський інтерактивний природничий конкурс “КОЛОСОК”
21:40
20 листопада 2009 року відбудеться Всеукраїнський інтерактивний природничий конкурс “КОЛОСОК” для учнів 3-8 класів. Мета конкурсу – зацікавити школярів природничими науками, підтримати талановитих учнів, активізуватитворчу
діяльність учителів, а також використавши досвід проведення конкурсу,
допомогти фахівцям у розробці методичних рекомендацій до навчальних
програм та в створенні нових підручників.
1. Організація конкурсу
ØДо участі в конкурсі запрошуються організовані групи учнів 3-8 класів шкіл, ліцеїв, гімназій, та інших освітніх закладів;
Øзаявки приймаються на групу учнів від 10 чоловік і більше, до якої можуть входити представники однієїчивсіх вікових категорій;
Øосередкомпроведення конкурсуєшколаабо інша освітня установа;
Øумовою участі в конкурсі для освітньої установи є наявність координатора проведення конкурсу;
Øкоординатори конкурсу реєструються Організаційним комітетом конкурсу;
Øдіяльність координатора може охоплювати декілька шкіл, усі школи міста, школи району, школи області;
Øдля участі в конкурсі учень реєструється у шкільного координатора;
ØЗаявку на участь у конкурсі шкільний координатор оформляє до 10 жовтня і передає міському (районному) координатору.До 15 жовтня районні
та міські координатори надсилають Заявку в Оргкомітет разом з
квитанцією про сплату благочинних внесків (див. Додаток 1 та Додаток 2)
2. Зміст і структура завдань
2.1. Тестові завдання
ØЗавдання складаються для учнів трьох вікових категорій: 3-4, 5-6, 7-8 класи;
Øучасникам конкурсу пропонується 30 тестових завдань, згрупованих у три блоки:
“Наука і техніка”,
у 2009 році “Правда й вигадка про речовини“;
“Жива природа”,
у 2009 році “Правда й вигадка про тварин і рослини”;
“Планета Земля”
у 2009 році “Правда й вигадка про небо і Землю”.
Øблок складається з 10 тестових завдань різного рівня складності: 4завдання, кожне з яких оцінюється трьома балами, 4 завдання кожнез яких оцінюється п’ятьма балами, та 2 завдання, кожне з яких оцінюється вісьмома балами;
Øдо кожного завдання може бути три-п’ять відповідей, серед яких є лише однаправильна;
Øвибрану відповідь учасники відмічають на бланку відповідей;
Øвідсутність відповіді або вибір двох чи більше варіантів відповіді оцінюєтьсяв 0 балів; Надішліть ваше спільне фото публікації в рубриці журналу “КОЛОСОК” “Домашні улюбленці” та нашого сайту: www.kolosok.lviv.ua
Øмаксимальна кількість балів, яку може отримати учасник за роботу – 144 бали, за окремий блок – 48 балів.
2.2. Творчі завдання (акції)
ØЩороку Оргкомітет оголошує тематику творчих завдань (акцій), які виконують усі бажаючі учасники конкурсу;
Øтворчі
завдання надсилаються у друкованому вигляді у обсязі однієї друкованої
сторінки (літературні конкурси) або у вигляді одного аркуша (малярські
конкурси). Завдання необхідно підписати, вказавши прізвище, ім’я
автора, клас, школу, у якій учень навчається. Надіслані творчі завдання ОРГКОМІТЕТ не повертає;
Øтворчі
завдання учасники надсилають впродовж року. Найцікавіші матеріали
друкуються у науково-популярному природничому журналі “КОЛОСОК”.
Øтворче завдання у 2009 році: “ДОМАШНІ УЛЮБЛЕНЦІ”.
Завдання: напишіть про цікаву, смішну чи повчальну історію, яка
трапилась з вашим домашнім улюбленцем, розкажіть про їх звички та
особливості.
Ø3. Порядок проведення конкурсу
3.1. Підготовчий етап
ØОрганізаційний комітет надсилає рекламні матеріали координато-рам. Рекламні матеріали містять:
oдату проведення конкурсу;
oінструкцію для координатора;
oрекламний плакат;
oзапитання для підготовки.
Øкоординатор поширює інформацію про конкурс;
Øкоординатор допомагає дітям і батькам у підготовці до конкурсу.
3.2. Проведення конкурсу на місцях
ØКонкурс проводиться в один день в усіх регіонах України за однаковими завданнями для даної вікової групи дітей;
Øмісцеві
осередки проведення конкурсу отримують завдання за кілька днів до
початку конкурсу, кількість листків із завданнями та бланків відповідей
висилається відповідно до Заявки на участь;
Øперед
початком конкурсу координатор проводить детальний інструктаж учасників
щодо заповнення бланка відповідей (ці правила висилаються разом із
завданнями);
Øкожен
учасник отримує лист із завданнями, який потім залишає собі, та бланк
для відповідей, який після завершення конкурсу віддає координатору;
Øголовна вимога до учасників конкурсу – самостійна і чесна робота над завданнями;
Øконкурс триває не більше 75 хвилин;
Øкоординатор конкурсу може висловити свої зауваження щодо проведення конкурсу, заповнивши спеціальний бланк;
Øпісля
завершення роботи над завданнями координатор збирає бланки відповідей,
реєстраційні бланки учасників і передає районному координатору у день проведення конкурсу. Наступного дня районний (міський) координатор надсилає матеріали для перевірки на адресу Оргкомітету;
Øз усіма запитаннями щодо проведення конкурсу звертатись на адресу Організаційного комітету;
Øу разі порушень правил проведення конкурсу на місцях учасникине отримують сертифікатів і призів.
4. Критерії оцінювання індивідуальних робіт учасників. Критерієм
оцінювання результатів є сумарна кількість балів, яку набрав учасник,
та кількість балів, набрана в межах одного блоку.
5. Командна першість.
У командній першості беруть участь ті освітні заклади, які представили
в даній віковій категорії від 10 осіб і більше. Наприклад, якщо школа
заявила 15 учасників у категорії “3-4 класи” і 8 учасників у категорії
“5-6 класи”, то в командній першості ця школа бере участь лише у
віковій категорії “3-4 класи”. Залік у командній першості проводиться
за 10-ма найкращими результатами всіх учасників команди в цій віковій
категорії.
6. Нагородження учасників конкурсу
Øкожний
учасник отримує сертифікат (сертифікати) конкурсу “КОЛОСОК”,
інформаційні матеріали конкурсу за два роки (біжучий та попередній), а
також 6 чисел журналу “КОЛОСОК” в електронному вигляді для підготовки
до наступних конкурсів;
Øсертифікатом “ЗОЛОТИЙ КОЛОСОК – особиста першість” нагород-жуються призери конкурсу, які набрали понад 80% сумарної кількості балів;
Øсертифікатом“CРІБНИЙ КОЛОСОК – особиста першість” нагород-жуються лауреати конкурсу, які набрали понад 67 % кількості балів з окремогоблокузавдань;
Øдо нагородження переможців конкурсу на місцях можуть залучатись спонсори.
7. Підведення підсумків конкурсу
Øрезультати конкурсу оголошуються не пізніше, ніж через шість тижнів після його проведення;
Øрезультати
конкурсу, інформаційні матеріали в електронному вигляді та сертифікати
надсилаються в усі місцеві осередки проведення конкурсу; координатор
конкурсу передає інформацію усім учасникам та забезпечує вручення
сертифікатів в місячний термін після їх отримання.
ØОРГКОМІТЕТ КОНКУРСУ проводить статистичний аналіз результатів конкурсу;
ØОРГКОМІТЕТ КОНКУРСУ опрацьовує всі зауваження щодо проведення конкурсу та його завдань.
8. Підбір завдань конкурсу
Øорганізатори конкурсу приймають від координаторів пропозиції щодо формування основного пакета завдань на наступний рік;
Øдо
формування банку завдань конкурсу запрошуються досвідчені учителі та
науковці. Прізвища авторів завдань вказуються у інформаційних
матеріалах.
9. Робочі органи. Для
організації, проведення і підведення підсумків конкурсу створюється
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ. Організаційний комітет конкурсу:
Øпідбираєзавдання,
Øналагоджує зв’язки з організаторами конкурсу в районах, містах, які в свою чергу співпрацюють із координаторами у школах;
Øвизначає дату проведення конкурсу;
Øвизначає правила проведення конкурсу;
Øвносить зміни до ПОЛОЖЕННЯ про конкурс.
10. Оргкомітет
збирає Координаційну раду конкурсу для підведення підсумків конкурсу,
презентації та поширення результатів інноваційних проектів, планування
майбутньої роботи і врахування зауважень.
11. Джерела фінансування. Джерелом фінансування проведення конкурсу є доброчинні внески його учасників або спонсорів на рахунок ЛМГО “Львівський інститут освіти”.
ОРГАНІЗАЦІЯ КОНКУРСУНА МІСЦЯХ
ВЧАСНО ПОСІЯНЕ - РЯСНО ВРОДИТЬ!
ДОБРА ПОРАДА. Заповнення верхньої частини бланку, як правило, не під силу учням 3-4 класів. Ви збережете багато зусиль, часу (і бланків J), якщо цю частину БЛАНКУ ВІДПОВІДЕЙ заповните особисто напередодні конкурсу. Напередодні конкурсу попередьте учасників, що необхідно мати чорну ручку.
ДУЖЕ ДОБРА ПОРАДА. У день конкурсу заповніть верхні частини бланків відсутніх учасників
(код місця проведення, код учасника, прізвище, клас). Тільки у цьому
випадку ОРГКОМІТЕТ гарантує Вам, що ці діти отримають сертифікати
конкурсу “КОЛОСОК”.
·Перевірка
робіт здійснюється з допомогою комп’ютера, тому обов’язково
прослідкуйте за правильністю заповнення учасниками реєстраційних даних.
Усі записи на БЛАНКАХ ВІДПОВІДЕЙ треба робити ЧОРНИМ кольором (див. ЗРАЗОК БЛАНКУ ВІДПОВІДЕЙ).Найкраще – гелієвою ручкою або фломастером, які дають насичений чорний колір. НЕ МОЖНА РОБИТИ ЗАПИСИ ОЛІВЦЕМ, “БЛІДОЮ” КУЛЬКОВОЮ РУЧКОЮ, КОЛЬОРОВОЮ РУЧКОЮ (ОЛІВЦЕМ).
·КОД УЧАСНИКА формується із шести цифр. Перші три цифри – це КОД АУДИТОРІЇ. Наступні три цифри – це номер, під яким учень зареєструвався у БЛАНКУ РЕЄСТРАЦІЇ УЧАСНИКІВ. Наприклад, код аудиторії 001. Тоді коди учнів у цій аудиторії такі: 001001, 001002, 001003, ...
·Домовтесь, який трьохцифровий КОД присвоєно кожній АУДИТОРІЇ. Наприклад: 001, 002, 003, 004 і т. д. Розсадіть дітей по аудиторіях. Діти різних вікових категорій можуть сидіти поруч.
·На БЛАНКУ РЕЄСТРАЦІЇ УЧАСНИКІВ зареєструйте учнів під номерами 001, 002, 003…
·Роздайте учасникам БЛАНКИ ВІДПОВІДЕЙ і поясніть, що кожній цифрі або букві на ньому поставлена у відповідність певна комірка, яку треба акуратно замалювати.
·На дошці запишіть КОД МІСЦЯ ПРОВЕДЕННЯ – він вказаний на копії Вашої ЗАЯВКИ і є однаковим для всіх учасників. Покажіть дітям, де записати цей код на БЛАНКУ ВІДПОВІДЕЙ.
·У виділених клітинках на БЛАНКАХ ВІДПОВІДЕЙ учні друкованими буквами записують своє прізвище та ініціали (чітко, чорним кольором) і акуратно замальовують комірку, яка відповідає кожній букві та цифрі, яка відповідає класу.
·Нагадайте дітям, що правильною є лише одна відповідь,
тому при виборі двох або більше варіантів відповідей програма присвоює
за це завдання 0 балів. Лише тепер роздайте учасникам ЗАВДАННЯ і розпочинайте відлік часу, відведеного на виконання роботи – 75 хвилин.
·Зберіть і перегляньте БЛАНКИ ВІДПОВІДЕЙ, переконайтесь, чи добре заповнена верхня частина бланку. Посортуйте їх за кодами місць проведення.
·БЛАНКИ ВІДПОВІДЕЙ, БЛАНКИ РЕЄСТРАЦІЇ,та АНКЕТИ відправте на адресу Оргкомітету в день проведення конкурсу абонаступного дня. Не згинайте, будь-ласка, БЛАНКИ ВІДПОВІДЕЙ.
·Листиіз ЗАВДАННЯМИ – це власність учасника. Не надсилайте їх в Оргкомітет.