Відділ освіти Здолбунівської районної державної адміністрації Понеділок, 25.09.2023, 23:16
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Результати олімпіад [272]
Оголошення [83]
Вітання [72]
Цікавинки [26]
Про ЗНО [280]
Абітурієнту [43]
Наші досягнення [451]
Події/Дати [51]
Учителям [90]
Актуальні новини [450]
Районні заходи [592]
Новини закладів освіти [22]
НУШ [16]
Новини РМК
Головна » 2009 » Жовтень » 9 » Всеукраїнський інтерактивний природничий конкурс “КОЛОСОК”
Всеукраїнський інтерактивний природничий конкурс “КОЛОСОК”
21:40
  20 листопада 2009 року відбудеться Всеукраїнський інтерактивний природничий конкурс “КОЛОСОК” для учнів 3-8 класів.

  Мета конкурсу – зацікавити школярів природничими науками, підтримати талановитих учнів, активізувати  творчу діяльність учителів, а також використавши досвід проведення конкурсу, допомогти фахівцям у розробці методичних рекомендацій до навчальних програм та в створенні нових підручників.

        

   1. Організація конкурсу

Ø  До участі в конкурсі запрошуються організовані групи учнів 3-8 класів шкіл, ліцеїв, гімназій, та інших освітніх закладів;

Ø  заявки приймаються на групу учнів від 10 чоловік і більше, до якої можуть входити представники однієї  чи  всіх вікових категорій;

Ø  осередком  проведення конкурсу  є  школа  або інша освітня установа;

Ø  умовою участі в конкурсі для освітньої установи є наявність координатора проведення конкурсу;

Ø  координатори конкурсу реєструються Організаційним комітетом конкурсу;

Ø  діяльність координатора може охоплювати декілька шкіл, усі школи міста, школи району, школи області;

Ø  для участі в конкурсі учень реєструється у шкільного координатора;

Ø   Заявку на участь у конкурсі шкільний координатор оформляє до 10 жовтня і передає міському (районному) координатору. До 15 жовтня районні та міські координатори надсилають Заявку в Оргкомітет разом з квитанцією про сплату благочинних внесків (див. Додаток 1 та Додаток 2)

2. Зміст і структура завдань

2.1. Тестові завдання

Ø  Завдання складаються для учнів трьох вікових категорій: 3-4, 5-6, 7-8 класи;

Ø  учасникам конкурсу пропонується 30 тестових завдань, згрупованих у три блоки:

“Наука і техніка”,

 у 2009 році “Правда й вигадка про речовини“;

“Жива природа”,

у 2009 році “Правда й вигадка про тварин і рослини”;

“Планета Земля”

у 2009 році “Правда й вигадка про небо і Землю”.

Ø  блок складається з 10 тестових завдань різного рівня складності: 4 завдання, кожне з яких оцінюється трьома балами, 4 завдання кожне  з яких оцінюється п’ятьма балами, та 2 завдання, кожне з яких оцінюється вісьмома балами;

Ø  до кожного завдання може бути три-п’ять відповідей, серед яких є лише одна правильна;

Ø  вибрану відповідь учасники відмічають на бланку відповідей;

Ø  відсутність відповіді або вибір двох чи більше варіантів відповіді оцінюється  в 0 балів; Надішліть ваше спільне фото публікації в рубриці журналу “КОЛОСОК” “Домашні улюбленці” та нашого сайту: www.kolosok.lviv.ua 

Ø  максимальна кількість балів, яку може отримати учасник за роботу – 144 бали, за окремий блок – 48 балів.

2.2. Творчі завдання (акції)

Ø  Щороку Оргкомітет оголошує тематику творчих завдань (акцій), які виконують усі бажаючі учасники конкурсу;

Ø  творчі завдання надсилаються у друкованому вигляді у обсязі однієї друкованої сторінки (літературні конкурси) або у вигляді одного аркуша (малярські конкурси). Завдання необхідно підписати, вказавши прізвище, ім’я автора, клас, школу, у якій учень навчається. Надіслані творчі завдання ОРГКОМІТЕТ не повертає;

Ø  творчі завдання учасники надсилають впродовж року. Найцікавіші матеріали друкуються у науково-популярному природничому журналі “КОЛОСОК”.

Ø  творче завдання у 2009 році: “ДОМАШНІ УЛЮБЛЕНЦІ”. Завдання: напишіть про цікаву, смішну чи повчальну історію, яка трапилась з вашим домашнім улюбленцем, розкажіть про їх звички та особливості.

Ø  3. Порядок проведення конкурсу

3.1. Підготовчий етап

Ø  Організаційний комітет надсилає рекламні матеріали координато-рам. Рекламні матеріали містять:

o    дату проведення конкурсу;

o    інструкцію для координатора;

o    рекламний плакат;

o    запитання для підготовки.

Ø  координатор поширює інформацію про конкурс;

Ø  координатор допомагає дітям і батькам у підготовці до конкурсу.

3.2. Проведення конкурсу на місцях

Ø  Конкурс проводиться в один день в усіх регіонах України за однаковими завданнями для даної вікової групи дітей;

Ø  місцеві осередки проведення конкурсу отримують завдання за кілька днів до початку конкурсу, кількість листків із завданнями та бланків відповідей висилається відповідно до Заявки на участь;

Ø  перед початком конкурсу координатор проводить детальний інструктаж учасників щодо заповнення бланка відповідей (ці правила висилаються разом із завданнями);

Ø кожен учасник отримує лист із завданнями, який потім залишає собі, та бланк для відповідей, який після завершення конкурсу віддає координатору;

Ø головна вимога до учасників конкурсу – самостійна і чесна робота над завданнями;

Ø конкурс триває не більше 75 хвилин;

Ø координатор конкурсу може висловити свої зауваження щодо проведення конкурсу, заповнивши спеціальний бланк;

Ø після завершення роботи над завданнями координатор збирає бланки відповідей, реєстраційні бланки учасників і передає районному координатору у день проведення конкурсу. Наступного дня районний (міський) координатор надсилає матеріали для перевірки на адресу Оргкомітету;

Ø з усіма запитаннями щодо проведення конкурсу звертатись на адресу Організаційного комітету;

Ø у разі порушень правил проведення конкурсу на місцях учасники  не отримують сертифікатів і призів.

4. Критерії оцінювання індивідуальних робіт учасників. Критерієм оцінювання результатів є сумарна кількість балів, яку набрав учасник, та кількість балів, набрана в межах одного блоку.

5. Командна першість. У командній першості беруть участь ті освітні заклади, які представили в даній віковій категорії від 10 осіб і більше. Наприклад, якщо школа заявила 15 учасників у категорії “3-4 класи” і 8 учасників у категорії “5-6 класи”, то в командній першості ця школа бере участь лише у віковій категорії “3-4 класи”. Залік у командній першості проводиться за 10-ма найкращими результатами всіх учасників команди в цій віковій категорії.

6. Нагородження учасників конкурсу

Ø  кожний учасник отримує сертифікат (сертифікати) конкурсу “КОЛОСОК”, інформаційні матеріали конкурсу за два роки (біжучий та попередній), а також 6 чисел журналу “КОЛОСОК” в електронному вигляді для підготовки до наступних конкурсів;

Ø сертифікатом ЗОЛОТИЙ КОЛОСОК – особиста першість” нагород-жуються призери конкурсу, які набрали понад 80% сумарної кількості балів;

Ø сертифікатом  CРІБНИЙ КОЛОСОК – особиста першість” нагород-жуються лауреати конкурсу, які набрали понад 67 % кількості балів з окремого  блоку  завдань;

Ø сертифікатом ЗОЛОТИЙ КОЛОСОК – командна першість” нагород-жуються команди-переможці;

Ø до нагородження переможців конкурсу на місцях можуть залучатись спонсори.

7. Підведення підсумків конкурсу

Ø результати конкурсу оголошуються не пізніше, ніж через шість тижнів після його проведення;

Ø результати конкурсу, інформаційні матеріали в електронному вигляді та сертифікати надсилаються в усі місцеві осередки проведення конкурсу; координатор конкурсу передає інформацію усім учасникам та забезпечує вручення сертифікатів в місячний термін після їх отримання.

Ø ОРГКОМІТЕТ КОНКУРСУ проводить статистичний аналіз результатів конкурсу;

Ø ОРГКОМІТЕТ КОНКУРСУ опрацьовує всі зауваження щодо проведення конкурсу та його завдань.

8. Підбір завдань конкурсу

Ø організатори конкурсу приймають від координаторів пропозиції щодо формування основного пакета завдань на наступний рік;

Ø до формування банку завдань конкурсу запрошуються досвідчені учителі та науковці. Прізвища авторів завдань вказуються у інформаційних матеріалах.

9. Робочі органи. Для організації, проведення і підведення підсумків конкурсу створюється ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ. Організаційний комітет конкурсу:

Ø підбирає  завдання,

Ø налагоджує зв’язки з організаторами конкурсу в районах, містах, які в свою чергу співпрацюють із координаторами у школах;

Ø  визначає дату проведення конкурсу;

Ø визначає правила проведення конкурсу;

Ø вносить зміни до ПОЛОЖЕННЯ про конкурс.

10. Оргкомітет збирає Координаційну раду конкурсу для підведення підсумків конкурсу, презентації та поширення результатів інноваційних проектів, планування майбутньої роботи і врахування зауважень.

11. Джерела фінансування. Джерелом фінансування проведення конкурсу є доброчинні внески його учасників або спонсорів на рахунок ЛМГО Львівський інститут освіти”.

 

ОРГАНІЗАЦІЯ КОНКУРСУ  НА МІСЦЯХ

ВЧАСНО ПОСІЯНЕ - РЯСНО ВРОДИТЬ!

             ДОБРА ПОРАДА. Заповнення верхньої частини бланку, як правило, не під силу учням 3-4 класів. Ви збережете багато зусиль, часу (і бланків J), якщо цю частину БЛАНКУ ВІДПОВІДЕЙ заповните особисто напередодні конкурсу. Напередодні конкурсу попередьте учасників, що необхідно мати чорну ручку.

             ДУЖЕ ДОБРА ПОРАДА. У день конкурсу заповніть верхні частини бланків відсутніх учасників (код місця проведення, код учасника, прізвище, клас). Тільки у цьому випадку ОРГКОМІТЕТ гарантує Вам, що ці діти отримають сертифікати конкурсу “КОЛОСОК”.

·       Перевірка робіт здійснюється з допомогою комп’ютера, тому обов’язково прослідкуйте за правильністю заповнення учасниками реєстраційних даних. Усі записи на БЛАНКАХ ВІДПОВІДЕЙ треба робити ЧОРНИМ кольором (див. ЗРАЗОК БЛАНКУ ВІДПОВІДЕЙ).  Найкраще – гелієвою ручкою або фломастером, які дають насичений чорний колір. НЕ МОЖНА РОБИТИ ЗАПИСИ ОЛІВЦЕМ, “БЛІДОЮ” КУЛЬКОВОЮ РУЧКОЮ, КОЛЬОРОВОЮ РУЧКОЮ (ОЛІВЦЕМ).

·      КОД УЧАСНИКА формується із шести цифр. Перші три цифри – це КОД АУДИТОРІЇ. Наступні три цифри – це номер, під яким учень зареєструвався у БЛАНКУ РЕЄСТРАЦІЇ УЧАСНИКІВ. Наприклад, код аудиторії 001. Тоді коди учнів у цій аудиторії такі: 001001, 001002, 001003, ...

·       Домовтесь, який трьохцифровий КОД присвоєно кожній АУДИТОРІЇ. Наприклад: 001, 002, 003, 004 і т. д. Розсадіть дітей по аудиторіях. Діти різних вікових категорій можуть сидіти поруч.

·      На БЛАНКУ РЕЄСТРАЦІЇ УЧАСНИКІВ зареєструйте учнів під номерами 001, 002, 003…

·      Роздайте учасникам БЛАНКИ ВІДПОВІДЕЙ і поясніть, що кожній цифрі або букві на ньому поставлена у відповідність певна комірка, яку треба акуратно замалювати.

·      На дошці запишіть КОД МІСЦЯ ПРОВЕДЕННЯ – він вказаний на копії Вашої ЗАЯВКИ і є однаковим для всіх учасників. Покажіть дітям, де записати цей код на БЛАНКУ ВІДПОВІДЕЙ.

·      У виділених клітинках на БЛАНКАХ ВІДПОВІДЕЙ учні друкованими буквами записують своє прізвище та ініціали (чітко, чорним кольором) і акуратно замальовують комірку, яка відповідає кожній букві та цифрі, яка відповідає класу.

·      Нагадайте дітям, що правильною є лише одна відповідь, тому при виборі двох або більше варіантів відповідей програма присвоює за це завдання 0 балів. Лише тепер роздайте учасникам ЗАВДАННЯ і розпочинайте відлік часу, відведеного на виконання роботи – 75 хвилин.

·       Зберіть і перегляньте БЛАНКИ ВІДПОВІДЕЙ, переконайтесь, чи добре заповнена верхня частина бланку. Посортуйте їх за кодами місць проведення.

·       БЛАНКИ ВІДПОВІДЕЙ,  БЛАНКИ РЕЄСТРАЦІЇ, та АНКЕТИ відправте на адресу Оргкомітету в день проведення конкурсу або  наступного дня. Не згинайте, будь-ласка, БЛАНКИ ВІДПОВІДЕЙ.

·       Листи із ЗАВДАННЯМИ – це власність учасника. Не надсилайте їх в Оргкомітет.

 

 

 Заявка

 Запитання для підготовки до конкурсу «Колосок-2009»


За матеріалами: РОІППО


Категорія: Оголошення | Переглядів: 16780 | Додав: zdosvita | Рейтинг: 3.8/35 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Відділ освіти у соцмережах
Locations of visitors to this page Locations of visitors to this page
Нормативні документи 2016/2017 навч.рік
Locations of visitors to this page
Корисні посилання






Друзі сайту

Линейки для форума и блога lines.net.uaCopyright MyCorp © 2023 Сайт управляється системою uCoz