Відділ освіти Здолбунівської районної державної адміністрації Вівторок, 03.10.2023, 20:42
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Результати олімпіад [272]
Оголошення [83]
Вітання [72]
Цікавинки [26]
Про ЗНО [280]
Абітурієнту [43]
Наші досягнення [451]
Події/Дати [51]
Учителям [90]
Актуальні новини [450]
Районні заходи [592]
Новини закладів освіти [22]
НУШ [16]
Новини РМК
Головна » 2014 » Червень » 25 » ВІД ПЕДАГОГІЧНОЇ ІДЕЇ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ
ВІД ПЕДАГОГІЧНОЇ ІДЕЇ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ
21:55

     Сучасна освіта має інноваційний характер, тому нині у полі зору науковців і педагогів перебуває питання інновацій в освіті та їх співвідношення з традиційними страте­гіями навчання. Актуальною на сьогодні в аспекті розв’язання є проблема створення моделі управління інноваційною діяльністю.  Саме тому керівники загальноосвітніх навчальних закладів області в рамках педагогічної практики від Рівненського ОІППО перебували 19 червня в Здолбунівській гімназії. Творча група в складі Михалка Ю.І., Чандика Р.Й., Піддубій Л.Г., Кушнірука М.Р. на чолі з директором гімназії Гнатюком І.Г. розробляє алгоритм перетворення педагогічної ідеї в педаго­гічну технологію. Гостей зацікавила діяльність Благодійного фонду сприяння розвитку Здолбунівської гімназії «Наші діти»,  недержавної неприбуткової благодійної організації, а також фактори пошуку та успішного використання програмного забезпечення. Зокрема, таких за стосунків, як «NET-школа», «Рейтинг», «Аналіз уроку», «Moodle”. Іван Гурійович підкреслив у своєму виступі, що здійснення інноваційної діяльності скорочує час, що витрачається на таке: учнями – на засвоєння теоретичних знань, практичних умінь і навичок; педагогічними працівниками – на виконання основних функцій, операцій і дій; адміністрацією школи – на виконання управлінських функцій, операцій і дій. Особливий акцент в даній освітній установі зроблено на формуванні єдиного інформаційного освітнього простору, оскільки це допоможе вирішити ряд завдань: формування комфортних умов  для розвитку компетентностей дитини, її повноцінного інтелектуального, творчого, морального і фізичного розвитку; досягнення оптимального рівня здійснення самоосвіти з метою розвитку особистості педагога шляхом впровадження інновацій; створення віртуальних класів, лабораторій, розвитку комп’ютерно орієнтованого освітнього середовища з можливістю реалізації інклюзивної та дистанційної освіти; забезпечення максимальної мобілізації ресурсів учасниками освітнього простору.

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

    Аналіз реалізації інновацій  дає можливість зробити такі висновки: у гімназії  спостерігається зростання педагогічної майстерності та фахової компетентності педагогічного колективу, покращення якісних показників навчальних досягнень учнів; водночас простежується розвиток закладу освіти на основі пошуку, розроблення, освоєння та реалізації інноваційних педагогічних та управлінських технологій; на рівні особистості фахівця відслідковується формування сучасного стилю мислення з його характерними ознаками: креативністю, системністю, гнучкістю, динамізмом, перспективністю, об’єктивністю, концептуальністю тощо. Тому хочу побажати господарям,  учасникам заходу, всім освітянам  досягнень у роботі, адже вона полягає в постійному вдосконаленні через тернисті дороги зіткнення різних думок і поглядів, пошуку і знаходження оптимальних рішень щодо запровадження інновацій.

                             Ольга Ворон, старший викладач кафедри філософії, економіки та                                                            менеджменту освіти Рівненського ОІППО

Категорія: Районні заходи | Переглядів: 1059 | Додав: zdosvita | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Відділ освіти у соцмережах
Locations of visitors to this page Locations of visitors to this page
Нормативні документи 2016/2017 навч.рік
Locations of visitors to this page
Корисні посилання






Друзі сайту

Линейки для форума и блога lines.net.uaCopyright MyCorp © 2023 Сайт управляється системою uCoz