Під час пандемії СОVID-19 життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як самостійно розв'язати певні супутні небезпечні виклики.
З метою надання безкоштовної інформаційної, правової та психологічної консультації для дітей, в Україні діє Національна дитяча гаряча лінія. На гарячу лінію можуть звертатися не лише діти, але й дорослі ‒ батьки, вихователі, вчителі – для консультування з питань порушення прав дітей.
Національна дитяча гаряча лінія, діяльність якої забезпечує Громадська організація "Ла Страда - Україна", надає консультації в телефонному та онлайн - режимах в будні дні з 12:00 до 20:00, короткий номер 116111 (безкоштовно з мобільних телефонів), 0800500225 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів).
Також Національна дитяча гаряча лінія розширила електронні канали комунікації. Відтепер, отримати консультацію можна:
Messenger @childhotline.ukraine
Instagram @childhotline_ua
Telegram @CHL116111
Національна дитяча гаряча лінія з початку запровадження в Україні карантину прийняла понад 4 тис. звернень від дітей, підлітків, а також запитів дорослих щодо дітей. Більшість звернень тісно пов'язані з поширенням пандемії СОVID-19. Детальніше щодо статистики звернень дивіться в інфографіці.





|