Відділ освіти Здолбунівської районної державної адміністрації Четвер, 28.03.2024, 10:02
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Результати олімпіад [272]
Оголошення [83]
Вітання [72]
Цікавинки [26]
Про ЗНО [280]
Абітурієнту [43]
Наші досягнення [451]
Події/Дати [51]
Учителям [90]
Актуальні новини [450]
Районні заходи [592]
Новини закладів освіти [22]
НУШ [16]
Новини РМК
Головна » 2017 » Листопад » 16 » Обласний семінар-практикум із теми «Впровадження здоров’язбережувальних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами»
Обласний семінар-практикум із теми «Впровадження здоров’язбережувальних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами»
15:36

15 листопада 2017 року на базі КЗ «Клеванська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ст.» відбувся обласний семінар-практикум із теми «Впровадження здоров’язбережувальних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами».

У роботі семінару взяли участь практичні психологи та соціальні педагоги закладів освіти області у кількості 24 осіб. Від нашого району у заході брала участь практичний психолог Здолбунівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Савчук Ірина Павлівна.

  • вітальним словом до учасників семінару-практикуму звернулася директор школи-інтернату Завадська Марія Ярославівна. Заступник директора з виховної роботи Семенчук Марія Олексіївна охарактеризувала систему роботи закладу із упровадження здоров'язбережувальних технологій та основні її складові: педагогічну, духовну, соціальну та психологічну.

На основних аспектах організації соціально-психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами зосередила увагу Мельник Ю. В., завідувач кабінету-центру ППСР, основи інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в соціальне середовище окреслила Абрамович Т. В., методист кабінету-центру ППСР, а на головних орієнтирах у побудові системи роботи щодо створення сприятливих умов для збереження психічного здоров’я учнів наголосила Прокопчук Н. В., методист кабінету-центру ППСР.

Практичний модуль семінару-практикуму розпочався з роботи в групах із соціальним педагогом школи-інтернату Кучерук О. М. та практичним психологом Романик А. А. Учасники вивчали вправи дихальної гімнастики, ознайомилися з терапією су-джок, працювали з кінетичним піском, сенсорним боксом, використовували елементи акватерапії, виконували вправи: «Ковпак мудреця», «Вухо – ніс», «Кільце», «Кулак, ребро, долоня», «Дзеркальне малювання».

Практичний психолог школи-інтернату Майорова О. М. ознайомила учасників із особливостями використання арт-технологій у здоров’язбережувальній роботі та продемонструвала малюнки дітей, виконані технікою серійного малювання. Присутні виконали вправу із виготовлення мандали «Моя зірка».

Учасники семінару-практикуму оглянули кабінет практичного психолога, соціального педагога, оснащення та інструментарій для проведення корекційно-розвиткової роботи з дітьми аутичного спектру, подивилися обладнання сенсорної кімнати та шляхом перегляду відеороликів, спостерігали за роботою практичного психолога Романик А. В. у корекції сенсомоторного розвитку учнів.

Під час проведення дискусійної зали за темою семінару-практикуму та підведення підсумків роботи було розроблено рекомендації щодо проведення корекційно-розвиткової роботи з дитиною з особливими потребами та інтеграції її в соціальне середовище.

Категорія: Актуальні новини | Переглядів: 569 | Додав: sasha130380 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Відділ освіти у соцмережах
Locations of visitors to this page Locations of visitors to this page
Нормативні документи 2016/2017 навч.рік
Locations of visitors to this page
Корисні посилання






Друзі сайту

Линейки для форума и блога lines.net.uaCopyright MyCorp © 2024 Сайт управляється системою uCoz