
15 листопада 2017 року на базі КЗ «Клеванська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ст.» відбувся обласний семінар-практикум із теми «Впровадження здоров’язбережувальних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами».
У роботі семінару взяли участь практичні психологи та соціальні педагоги закладів освіти області у кількості 24 осіб. Від нашого району у заході брала участь практичний психолог Здолбунівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Савчук Ірина Павлівна.
- вітальним словом до учасників семінару-практикуму звернулася директор школи-інтернату Завадська Марія Ярославівна. Заступник директора з виховної роботи Семенчук Марія Олексіївна охарактеризувала систему роботи закладу із упровадження здоров'язбережувальних технологій та основні її складові: педагогічну, духовну, соціальну та психологічну.
На основних аспектах організації соціально-психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами зосередила увагу Мельник Ю. В., завідувач кабінету-центру ППСР, основи інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в соціальне середовище окреслила Абрамович Т. В., методист кабінету-центру ППСР, а на головних орієнтирах у побудові системи роботи щодо створення сприятливих умов для збереження психічного здоров’я учнів наголосила Прокопчук Н. В., методист кабінету-центру ППСР.
Практичний модуль семінару-практикуму розпочався з роботи в групах із соціальним педагогом школи-інтернату Кучерук О. М. та практичним психологом Романик А. А. Учасники вивчали вправи дихальної гімнастики, ознайомилися з терапією су-джок, працювали з кінетичним піском, сенсорним боксом, використовували елементи акватерапії, виконували вправи: «Ковпак мудреця», «Вухо – ніс», «Кільце», «Кулак, ребро, долоня», «Дзеркальне малювання».
Практичний психолог школи-інтернату Майорова О. М. ознайомила учасників із особливостями використання арт-технологій у здоров’язбережувальній роботі та продемонструвала малюнки дітей, виконані технікою серійного малювання. Присутні виконали вправу із виготовлення мандали «Моя зірка».
Учасники семінару-практикуму оглянули кабінет практичного психолога, соціального педагога, оснащення та інструментарій для проведення корекційно-розвиткової роботи з дітьми аутичного спектру, подивилися обладнання сенсорної кімнати та шляхом перегляду відеороликів, спостерігали за роботою практичного психолога Романик А. В. у корекції сенсомоторного розвитку учнів.
Під час проведення дискусійної зали за темою семінару-практикуму та підведення підсумків роботи було розроблено рекомендації щодо проведення корекційно-розвиткової роботи з дитиною з особливими потребами та інтеграції її в соціальне середовище.
 
|