Відділ освіти Здолбунівської районної державної адміністрації Четвер, 22.08.2019, 15:12
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Результати олімпіад [245]
Оголошення [63]
Вітання [62]
Цікавинки [22]
Про ЗНО [278]
Абітурієнту [39]
Наші досягнення [420]
Події/Дати [50]
Учителям [88]
Актуальні новини [426]
Районні заходи [522]
Новини закладів освіти [22]
НУШ [15]
Новини РМК
Головна » 2009 » Січень » 23 » TIMSS оцінила українських школярів
TIMSS оцінила українських школярів
20:57

22 січня в Укрінформі відбулася презентація результатів участі школярів України у міжнародному порівняльному дослідженні TIMSS

Як повідомив заступник міністра освіти і науки України Павло Полянський, у дослідженні TIMSS узяло участь понад 60 країн-учасниць. "Участь у дослідженні - політична воля міністерства, яке свідомо пішло на цей крок, адже реформи в освіті можна здійснювати, лише знаючи реальний стан справ", - сказав Павло Полянський.

Минулого року школярі 4-х і 8-х класів України вперше стали учасниками міжнародного дослідження якості природничо-математичної освіти (TIMSS). Це дослідження мало на меті здійснити порівняльне оцінювання стану природничо-математичної освіти у початковій і основній школі.

Усього у дослідженні взяло участь майже 425 тис. учнів, із них в Україні - 4498 учнів 4-х та 4527 учнів 8-х класів із 149 шкіл.

За результатами всіх країн-учасниць розраховувався середній міжнародний бал (для цього дослідження він становить 500 балів).

З математики: 4-й клас Україна з середнім міжнародним балом 469 розміщується на 26 місці; 8-й клас - з середнім балом 462 - на 25. Результат України можна порівняти з результатами Румунії (461 бал), Ізраїлю (463 бали), Болгарії (464 бали), Кіпру (461 бал), Норвегії (469 балів).

З природознавства: 4-й клас - з середнім балом 474 - на 26 місці; 8-й клас - з середнім балом 485 - на 19. Результат України можна порівняти з результатами Йорданії (482 бали), Норвегії (487 балів), Вірменії (488 балів).

Україна вперше брала участь у міжнародному дослідженні, практичного досвіду не мали ані організатори дослідження, ані його учасники. Серед 14 країн-дебютантів кращі, ніж в України, результати показали дві країни - Данія (4-й клас) і Німеччина (4-й клас).

На відміну від Гонконгу, Великої Британії, США, Литви, Шотландії, Сербії, Ізраїлю, Грузії, Марокко, Україною, за оцінкою міжнародних експертів, не було порушено правила щодо вибірки шкіл-учасниць дослідження.

Зміст завдань дослідження на дві третини відрізнявся від змісту українських навчальних програм.

Українські школярі 4-х класів добре справилися із завданнями з природознавства на перевірку та відтворення знань. Найскладнішими для них виявилися завдання на порівняння об'єктів, установлення міжпредметних зв'язків.

Натомість 80 % учнів початкової школи виявили здатність використовувати основні математичні знання у нескладних ситуаціях, інтерпретувати дані. При цьому третина учнів змогла виконати завдання на застосування набутих теоретичних знань і умінь до реальних ситуацій, характерних для повсякденного життя.

Українські школярі 8-х класів справилися з математичними завданнями на перевірку та застосування знань у стандартних ситуаціях. Задачі, що мали звичне для учнів формулювання, розв'язали 45-77,8 % учнів.

Аналіз виконання завдань із природничих дисциплін показує, що учні 8-х класів успішно впоралися із завданнями на відтворення знань. Найскладнішими для восьмикласників виявилися завдання, що потребували застосовування теоретичних знань у практичній діяльності, порівняння та класифікацію об'єктів, на розуміння природи як цілісної системи.

По матеріалам: Освіта-ua
Категорія: Події/Дати | Переглядів: 1646 | Додав: zdosvita | Теги: моніторинг | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Відділ освіти у соцмережах
Locations of visitors to this page Locations of visitors to this page
Нормативні документи 2016/2017 навч.рік
Locations of visitors to this page
Корисні посилання






Друзі сайту

Линейки для форума и блога lines.net.uaCopyright MyCorp © 2019 Сайт управляється системою uCoz