–культура поведінки та етика (гурток „Школа шляхетності” –
керівникКость Л.В.);
–навчання віршування (гурток „Поетичні перлинки для кожної
дитинки” – керівникМакарова Г.В.).
Нововведення
:
–психолого-педагогічне проектування
діяльності;
–програма формування валеологічного
світогляду;
–навчання
безпечної поведінки в надзвичайних ситуаціях;
–основи радіаційно-гігієнічних знань для старших
дошкільників;
–нестандартні техніки зображувальної діяльності
(розважальне малювання: малювання
пальчиком, долонькою, зубною щіточкою, соломинкою, квачиком, пластиліном, по мокрому, набризкування, ляпкографія,
графіка, гравюри на вощеному папері, воскографія, вітражі на склі;
аплікація:
флористика,паперопластика; ліплення
з
солоного тіста та муле-патату,
пластилінографія/.
–навчання раннього читання.
Пріорітетним напрямом роботи ДНЗ є взаємодія з родинами.
Дошкільний заклад працює за
Програмою „Я у Світі” та впроваджує Програму розвитку та виховання дітей раннього
віку „Зернятко”.
Готовність колективу працювати
по-новому – це, насамперед:
–повага до вихованця та віра в його сили і досягнення;
–позитивно-доброзичливі стосунки;
–врахування
базових можливостей дитини та результативності
її здобутків;
–поєднання любові дорослих з об”єктивною вимогливістю;
–власне відчуття щастя і надання дитині можливості
почуватися щасливою.
Для розв”язання проблеми
раннього дитинства педагогічний колектив працює в напрямках:
–розробка сучасної моделі виховання дітей раннього віку в
умовах дошкільного закладу і сім”ї;
–розробка нових технологій виховання дітей раннього віку
та пошук нових підходів до забезпечення педагогічного процесу в умовах
суспільного виховання.
В роботі з дітьми дошкільного віку основним
напрямком є забезпечення життєвої компетентності.
Для успішного здійснення освітньо-виховного процесу дошкільний навчальний
заклад має хорошу матеріальну базу, створені розвиваючі центри: кімната
народознавства, художня студія, природознавчий осередок, музична зала,
фізкультурна кімната, обладнаний фізіотерапевтичний кабінет.