Знайшлось трошечки вільного часу. Отже, стислі підсумки анкетування. Що ж найбільше хвилює освітян та батьків? Найбільше голосів віддано питанням якості знань та проблемам з фінансуванням освіти. Дві проблеми, які тісно переплітаються: якісний «товар» коштує дорого. Багатьох опитаних не залишили байдужими проблеми виховання, зокрема посилення християнського виховання, та організації дозвілля дітей. 6 учасників опитування бажають обговорити участь громадськості у діяльності школи. Є і менш популярні, але гострі та болючі проблеми: оптимізація мережі навчальних закладів району, охорона здоров'я та організація харчування учнів, робота з обдарованими дітьми, профілізація та як зацікавити учнів у школі. Процедури тендерних закупівель, ефективність перебування шкіл на окремих рахунках, дотримання чинного законодавства, підбір кадрів для ЗНЗ є важливими, скоріш за все, для директорів шкіл (радію, що директори теж виявили зацікавленість))). Є і цікаві пропозиції: виробити освітню стратегію розвитку освіти до 2020 року та організувати Вальдорфську школу! І це ще ми і не починали обговорення, а скільки ідей та питань!
Найбільше вразили такі коментарі:
Звідки потрібно реформувати освіту - з даху чи з підмурку?
Дуже незграбно відбувається перехід з класу в клас, немає певної адаптації з канікул,з карантину в начальний процес, викладачі просто наганяють години для виконання плану. Спершу не ставиться процес навчання, а процес годин.
Прикро вразило таке зауваження, напевне, когось з батьків: окремі викладачі не відповідають навіть рівню практиканта. ( на жаль, таке теж трапляється).
То чи буде реформа середньої освіти і чи покращить вона стан справ саме в шкільній освіті? 1-2 серпня пошукаємо відповіді разом. Нагадую, чекаю на підтвердження участі у стратегічній сесії.
|